Marketing & Communicatie

Vivere is gespecialiseerd op het gebied van Marketing en Communicatie. Door de jarenlange ervaring die is opgedaan binnen verschillende bedrijven weten we wat er in de markt leeft. Een marketingcommunicatiebureau, maar dan nét even anders.

Met onze frisse kijk op off- en online marketing lossen we al jouw uitdagingen op. Als echte vakspecialisten weten we namelijk precies wat jullie als bedrijf nodig hebben. En deze kennis is altijd voor jou beschikbaar. Als je als bedrijf op een duidelijke en efficiënte wijze jouw product(en) en of dienst(en) bekend wil laten worden dan kunnen we voor jou een gericht marketingcommunicatieplan samenstellen. In dit plan zul je een duidelijke marketingmix terugvinden van de 6p’s (product, prijs, plaats, personeel, promotie & presentatie) die van toepassing zijn. Er zal een gezonde afstemming plaatsvinden om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.

Een belangrijk doel hiervan is om op langere termijn in de wensen en behoeften van jouw doelgroep te kunnen voorzien. Uiteraard zal het een en ander ondersteund worden door (indien van toepassing) marktonderzoek. Het resultaat? Een effect waar je blij van wordt!

Wil je gebruik maken van een gericht en effectief marketingcommunicatieplan, laten we dan snel een afspraak met elkaar inplannen zodat je een goed samengesteld en aantrekkelijk voorstel ontvangt. Ons uurtarief is zeer aantrekkelijk en scherp in de markt.

Uiteraard doen we nog veel meer. Denk onder andere hierbij aan emailmarketing, onlinemarketing, themacommunicatie en nog vele andere mogelijkheden. Kijk voor meer informatie in onze brochure.

We spreken elkaar snel!

 

Aan de slag

Wil je gebruik maken van een gericht en effectief marketingcommunicatieplan dan gaan we snel een afspraak met elkaar inplannen zodat je een goed samengesteld en interessant voorstel ontvangt. Ons uurtarief is zeer interessant en scherp in de markt.

Bel direct: 0475-725975

Informatiebrochure

vivere-informatiebrochure-zakelijk.pdf
1.86MB

Advies van Pascal | waar je op moet letten bij het kiezen van een nieuwe bedrijfsnaam.

Wil jij jouw product gaan (re)launchen onder een nieuwe of een andere naam? Maar weet je nog niet zo goed onder welke naam je dit wilt gaan doen? Dan heb ik een belangrijke tip voor je!

Bedrijfsnamen zijn net als kindernamen. Een goede handelsnaam is onderscheidend en duidelijk, maar mag ook niet te veel lijken op bestaande namen en merken. De keuze voor de meest geschikte bedrijfsnaam is erg persoonlijk. Wat de één aanspreekt, vindt de ander juist stom of onduidelijk. Maar wat vooral belangrijk is. is dat de naam allesomvattend is en zegt wat het bedrijf inhoudt.

Hierbij is een juiste kleurstelling van jouw bedrijfsnaam en logo ook essentieel. Zo heeft rood een liefdevol, impulsief karakter en wordt het vaak gebruikt wanneer iets nadrukkelijk onder de aandacht gebracht moet worden. Blauw daarentegen geeft de meeste voorkeur bij de mensen, vertegenwoordigt rust en wordt vaak gebruikt bij dienstverlening.

Denk dus goed na over de bedrijfsnaam en de kleurstelling!